Atlassian The State of Incident Management Report

Tiesitkö, että keskimääräinen organisaatio
käyttää 3,8 eri työkalua koko häiriönhallintaprosessin aikana?
Atlassian teki kyselyn 500:lle IT-ammattilaiselle siitä, mitä työkaluja he hyödyntävät, mitä he suunnittelevat tulevaisuudelle ja mihin kehyksiin he luottavat prosessiensa rakentamisessa. Kyselyn pohjalta luodusta raportista selviää:
-
Kuinka prosessit vastaavat häiriönhallinnan nykytilaa
-
Mitkä toimintamallit ovat suosituimpia kollegoidesi keskuudessa
-
Miten organisaatiot aikovat tulevaisuudessa investoida häiriönhallintaan

Jira Service Management - tehokasta palveluhallintaa ketterille tiimeille
Jira Service Management on Atlassianin operatiivinen tiketöintijärjestelmä. Se mahdollistaa tehokkaan ja ketterän tiimityöskentelyn, jolla reagoit nopeasti muutoksiin ja tuotat erinomaisen palvelukokemuksen niin sisäiseen kuin ulkoiseenkin palvelutoimintaan.

ITSM:n asioissa sinua palvelee:
Tommi Leino
Sales Director, ITSM
040 553 7097 | tommi.leino@avoset.fi | LinkedIn