Atlassian The State of Incident Management Report
![State of The incident Reporting report_landari-1](https://marketing.avoset.fi/hubfs/State%20of%20The%20incident%20Reporting%20report_landari-1.png)
Tiesitkö, että keskimääräinen organisaatio
käyttää 3,8 eri työkalua koko häiriönhallintaprosessin aikana?
Atlassian teki kyselyn 500:lle IT-ammattilaiselle siitä, mitä työkaluja he hyödyntävät, mitä he suunnittelevat tulevaisuudelle ja mihin kehyksiin he luottavat prosessiensa rakentamisessa. Kyselyn pohjalta luodusta raportista selviää:
-
Kuinka prosessit vastaavat häiriönhallinnan nykytilaa
-
Mitkä toimintamallit ovat suosituimpia kollegoidesi keskuudessa
-
Miten organisaatiot aikovat tulevaisuudessa investoida häiriönhallintaan
![brooke-cagle-WHWYBmtn3_0-unsplash-scaled](https://marketing.avoset.fi/hubfs/Avoset_February2022/images/brooke-cagle-WHWYBmtn3_0-unsplash-scaled.jpg)
Jira Service Management - tehokasta palveluhallintaa ketterille tiimeille
Jira Service Management on Atlassianin operatiivinen tiketöintijärjestelmä. Se mahdollistaa tehokkaan ja ketterän tiimityöskentelyn, jolla reagoit nopeasti muutoksiin ja tuotat erinomaisen palvelukokemuksen niin sisäiseen kuin ulkoiseenkin palvelutoimintaan.
![Tommi_Leino_blob](https://marketing.avoset.fi/hubfs/SOME/Avosettilaiset/Tommi_Leino_blob.png)
ITSM:n asioissa sinua palvelee:
Tommi Leino
Sales Director, ITSM
040 553 7097 | tommi.leino@avoset.fi | LinkedIn