Pysyäkseen liiketoiminnan vauhdissa IT-tiimit muuttavat työskentelytapaansa. Joustamattomien prosessien ja raskaiden työnkulkujen ajat ovat ohitse. IT-tiimit ovat siirtymässä kohti yhteistyökykyisempää, iteratiivisempaa ja asiakaslähtöisempää lähestymistapaa hajottaakseen siilot, mukautuakseen nopeasti muutoksiin ja tarjotakseen saumattomia kokemuksia.
Lyhyesti sanottuna ITSM on tulossa ketterämmäksi.
Atlassian ja AXELOS ovat tehneet tämän oppaan yhteistyössä auttaakseen käynnistämään matkasi kohti ketterämpiä työskentelytapoja.
Mukana myös Atlassian Team Playbookin vinkkejä, joilla voit tuoda ITSM:ään lisää yhteistyötä.
Omaksu kahdeksan käytäntöä, joita ketterät ja tehokkaat IT-tiimit tyypillisesti käyttävät.
Atlassianin moderni ja ketterä IT-palveluiden hallintajärjestelmä keskittyy tuottamaan sujuvan digitaalisen palvelukokemuksen kaikille tiimeille.
Jo yli 45 000 asiakasta käyttää Jira Service Managementtiä.