hero_1

Käytännön opas ITIL 4:ään ja ketteriin työtapoihin

Pysyäkseen liiketoiminnan vauhdissa IT-tiimit muuttavat työskentelytapaansa. Joustamattomien prosessien ja raskaiden työnkulkujen ajat ovat ohitse. IT-tiimit ovat siirtymässä kohti yhteistyökykyisempää, iteratiivisempaa ja asiakaslähtöisempää lähestymistapaa hajottaakseen siilot, mukautuakseen nopeasti muutoksiin ja tarjotakseen saumattomia kokemuksia.

Lyhyesti sanottuna ITSM on tulossa ketterämmäksi.

mockup

Atlassian ja AXELOS ovat tehneet tämän oppaan yhteistyössä auttaakseen käynnistämään matkasi kohti ketterämpiä työskentelytapoja. 

Mukana myös Atlassian Team Playbookin vinkkejä, joilla voit tuoda ITSM:ään lisää yhteistyötä.

Lataa opas tästä:

Omaksu kahdeksan käytäntöä, joita ketterät ja tehokkaat IT-tiimit tyypillisesti käyttävät.

Avosetfi_Kuvitus_blobs_JSM

Jira Service Management kasvaa vauhdilla

Atlassianin moderni ja ketterä IT-palveluiden hallintajärjestelmä keskittyy tuottamaan sujuvan digitaalisen palvelukokemuksen kaikille tiimeille.

Jo yli 45 000 asiakasta käyttää Jira Service Managementtiä.

Platinum Solution Partner clear